4 sierpnia 2011

008. "Rock 'n' Roll Never Looked so Beautiful !!! "

Rozpoczął się sierpień, nareszcie słońce i prawdziwe lato ! Dzisiejszy dzień rozpoczęłam wycieczką rowerową: park, stare miasto i grejfrutowe lody = fantastyczne przedpołudnie.
W poprzednim poście wspominałam o pieczeniu własnych babeczek - muffinków.
Odbyłam już 2 próby stworzenia Mufek idealnych i dopiero wczoraj osiągnęłam upragniony cel.
Przepis znalazłam w Internecie, podobno wg. kuchni Nigelli Lawson jednak po efektach pracy wątpię w jego autentyczność. Po małych poprawkach z mojej storny powstał oto taki przepis:

 * 2 szkl. mąki
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* pełna szklanka mleka min. 2%
* jajko
* 3 łyżeczki kakao
* szklanka cukru pudru
* 1/3 szklanki oleju
* pół łyżeczki sody oczyszczonej
* ekstrakt waniliowy - łyżeczka
* pół tabliczki gorzkiej czekolady
* polewa czekoladowa

Przygotowanie: Pokrój drobno czekoladę. Przygotuj 2 miski. Do jednej wsyp składniki suche, do drugiej mokre, osobno wymieszaj. Zmieszaj ze sobą obydwie zawartości misek za pomocą miksera. Wlej masę do foremek. Piecz w piekarniku nagrzanym do 200 stopni przez 20 minut. Gdy ciastka wystygną posmaruj je polewą czekoladową i dowolnie ozdób :)
Efekt:



_____________________________________________

Najnowsza stylizacja z jedną z moich ulubionych
top modelek, Magdaleną Frąckowiak w roli głównej :)


 



    Bluzka - Vero Moda
Kurteczka- H&M
Spódnica- H&M
Wisiorek -prezent

 Ciągle nucę:
                      http://www.youtube.com/watch?v=FHp2KgyQUFk

1 komentarz:

  1. Ja tez ostatnio bawie sie w pieczenie muffinow:) Twoje smacznie wygladaja:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń