9 czerwca 2011

005. Lato w rytmie vintage !

                                     

  Dzisiejszy post będzie dotyczył mody vintage. Jakie jest wasze zdanie na jej temat ? Lubicie się inspirować stylem z przed lat?? Ja mówiąc szczerze,  bardzo ! Może nie na zasadzie noszenia rzeczy retro, ale już samo oglądanie starych magazynów sprawia mi przyjemność.
Podczas przeprowadzki moja mama znalazła w mieszkaniu cioci stosy starych gazet typu "Burda", z lat 70. Możecie sobie wyobrazić ile było radości przy podziwianiu tych wszystkich fotografii...

Weekandowe popołudnie spędziłam z koleżankami, pyszne jedzenie, lody no i zielona trawa nad Wisłą, aż chce się żyć dla takich chwil...





wisiorek i pasek vintage,sukienka Stradivarius,okulary Glitter.


Sukienka jest całą w kwiatki i moim zdaniem trąci trochę stylem z przed lat. Według mojej mamy  wzór na tkaninie przypomina te z sukienek bohaterek serialu "Co ludzie powiedzą" z lat 80, kiedy wszystkie kobiety chciały być jak Lady Di...


4 komentarze:

  1. cudnie Ci w tej sukience, a te magazyny musisz mi pokazać :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ;) ja również lubię vintage. jak wiadomo moda zatacza koło, więc warto się inspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Lady Di !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń